Сангіна була улюбленим матеріалом художників минулого. Термін «сангіна» означає м'яким матеріал, червонувато-коричневого, теракотового кольору у формі палички. При роботі дає м'які барвисті лінії, дозволяють наносити штрихи різної інтенсивності. Сангіні характерні: - глибокі, інтенсивні кольори; - висока світлостійкість; - оксамитова поверхня малюнка. Під час роботи її можна змочувати, тим самим урізноманітнити товщину та глибину штрихів, легко стирати зайві лінії. Чим зручна форма чотирьохгранного стіка – Ви можете легко контролювати ширину та товщину штриха, його насиченість та інтенсивність, при цьому руки будуть чистими. Техніка роботи з цими матеріалами характеризується поєднанням широких штрихів та розтушовки зі штрихами гостро заточених брусочків. Сангіну дуже часто поєднують з чорним (італійським) олівцем. На білому папері поєднання даних матеріалів дає відтінки, які близькі до тону тіла.~#~ Сангіна була улюбленим матеріалом художників минулого. Термін «сангіна» означає м'яким матеріал, червонувато-коричневого, теракотового кольору у формі палички. При роботі дає м'які барвисті лінії, дозволяють наносити штрихи різної інтенсивності. Сангіні характерні: - глибокі, інтенсивні кольори; - висока світлостійкість; - оксамитова поверхня малюнка. Під час роботи її можна змочувати, тим самим урізноманітнити товщину та глибину штрихів, легко стирати зайві лінії. Чим зручна форма чотирьохгранного стіка – Ви можете легко контролювати ширину та товщину штриха, його насиченість та інтенсивність, при цьому руки будуть чистими. Техніка роботи з цими матеріалами характеризується поєднанням широких штрихів та розтушовки зі штрихами гостро заточених брусочків. Сангіну дуже часто поєднують з чорним (італійським) олівцем. На білому папері поєднання даних матеріалів дає відтінки, які близькі до тону тіла.~#~